dilin-tatlari

dilin-tatlari

SAYFAMA HOSGELDINIZ :)

Monday, November 20, 2006


Merhaba arkadaslar bugün sizlere yapimi kolay ve az zaman gerektiren bir tarif vermek istiyorum.

Hindistancevizli kek

Hazirlama süresi: 20 dakika
Pisme süresi:45 dakika

Malzemeler:
250 g Un
2 kücük tatli kasigi kabartma tozu
150 g Seker
1 fiske tuz
3 yumurta
150 g eritilmis, sogutulmus tere yagi
150ml Süt
100 gr. cekilmis Hindistancevizi
Üzeri icin:Pudra sekeri

Un ve kabartma tozunu karistir bir karistirma kabina ele, hindistancevizi haric diger malzemeleri de icine verip hepsini karistir sonra hindistancevizini ekle. Hamuru yaglanmis kek kalibina dök önceden isitilmis 180° derecede yaklasik 45 dakika pisir.
Keki 10 dakika kalibin icinde beklet sonra cikarip sogut, pudra sekeri serp.
Evet ve kekimiz hazir arkadaslar, hepinize afiyet olsun.

NOT: Eger hindistancevizi sevmiyorsaniz ayni miktarda cekilmis findik yada badem koyabilirsiniz, ama bu sefer üzerine eritilmis cikolata dökün. Ben kendim böyle yaptim, umarim begenirsiniz.

Yorumlarinizi beklerim.

5 Comments:

At 11:50 PM, Blogger tatli-tuzlu said...

OHHHHHH bakiyomda yine bir güzel kek ablacim,ellerine saglik

 
At 12:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Ziyaretinle beni cok memnun ettin bir gelip bakayim dedim.siteni cok begendim.hepsi hepsi cok guzel.muhabbetle.Amerikadan almanyaya sevgiler..

 
At 8:27 AM, Blogger tatli-tuzlu said...

Abla yorumunu aldim cok tesekkür ederim.Buyurun gelin beklerim, menun oluruz.Cocuklari benim icin öp,kendinize iyi bakin öptüm sevgilerle kardesin behiye

 
At 3:30 AM, Blogger Damak Tadı said...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık,afiyetler olsun..

Sevgiyle kalın..Gül

 
At 3:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Eline sağlık...Çok güzel görünüyor...

Selam ve sevgiler...

 

Post a Comment

<< Home