dilin-tatlari

dilin-tatlari

SAYFAMA HOSGELDINIZ :)

Friday, March 30, 2007

Elmali Cevizli Pay

Malzemeler:

1 su bardagi Sana (erimis)

1 su bardagi yogurt

1 paket kabartma tozu

2 tatli kasigi seker

1 cay kasigi tuz

Aldigi kadar un

Harci icin:

4-5 adet elma

1 su bardagi ince cekilmis ceviz

1 tatli kasigi tarcin

1/2 su bardagi seker

Üzeri icin:

Pudra sekeri

Yapilisi:

1. Elmalari rendeleyip, bir tencereye alin.

2. Daha sonra icine tarcini, cevizi ve sekeri koyup, elmalari bir tasim pisirin. Pisen harci sogumasi icin yayvan bir tabaga alin.

3. Harc sogurken, derin bir kabin icinde, erimis-sogumus Sana´yi, yogurdu, kabartma tozunu, sekeri, tuzu ve hamuru kulak memesi kivamina gelene kadar unu azar azar ilave edip, yogurun.

4. Hamur kivamina geldikten sonra 10 esit bezeye ayirin.

5. Bezeleri merdane yardimi ile ince olarak acin.

6. Hamurun kenar kismina soguyan harctan koyup, sigara böregi gibi sarin.

7. Elmali cevizli paylari Sivi Sana ile yaglanmis tepsiye dizin.

8. Önceden 200° derecede isittiginiz firinda, paylarin üzeri kizarincaya kadar pisirin.Soguyan paylarin üzerine pudra sekeri serpin.

9. Elmali cevizli paylari servis tabagina alip, servis edin.

Bu lezzetli tarifi sana yemek kitabindan yaptim ,sonuc harikaydi evde herkes cok begendi.

Herkese kolay gelsin,ve afiyet olsun diyorum.

4 Comments:

At 1:34 PM, Blogger acelya said...

Sevgili beyhan hanim sayfanizi yeni buldum,iyiki buldum sizi.Manevi olarak cok guzel ve yemekler bir baska guzel.Elmali paylarda cok hos vallahi her sey cok guzel.Seni linklerime eklemek istiyorum eger bir mahzuru yoksa.Daha sik gorusuruz canim sevgilerimle.Selam ve dua ile..

 
At 8:05 AM, Blogger acelya said...

Sevgili beyhan sana daha oncede yorum yazmistim,herhalde bir yanlislik oldu cunku goremedim.Sayfan cok guzel manevi olarak insanin icini huzur dolduruyor.Canim seni linklerime ekledim sen de beni eklersen sevinirim.Allaha emanet ol.Selamlar

 
At 2:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Beyhan hanım, aşşağıda verilen linkleri ziyaret ederseniz, bir müslüman olarak link listenizdeki bazı insanların gerçek fikirlerini göreceksiniz. Link verdiğiniz insanlardan Allah huzurunda sorumlu olmakta var. Bu sayfalarda güzel türk bayragının altına yazdıklarını ve aldıkları yorumları, ayrıca yorum yazanları iyi okuyun derim. Benim henüz bir sayfam yok. İnşallah olursa sizde liklerimde olursunuz.
Abdurrahman SUNGUR

Kız kardeşim yemek sayfanızı hep ziyaret eder. Ve içeriğiniz maşallah çok güzel. Maksadımız müslüman kardeşimizi uyarmak!...

http://acalya.blogspot.com/
http://www.bocuruk.blogspot.com/
http://www.damak-tad.blogspot.com/

 
At 12:52 PM, Blogger acelya said...

Selamunaleykum
Beyhan'cigim duyarliligin icin seni tebrik ediyorum,son yorumunu okudum.Biz musluman kardesiyiz,elbette el ele vererek birseyler basaracagiz insallah.Seni tanidigima cok mutlu oldum.Allah'a sukur ediyorum, canim pek sayfana ugramiyorsun herhalde.Cunku bir degisiklik olmuyor.Beni mazur gor lutfen.ALLAH'A EMANET OL.

 

Post a Comment

<< Home